S'ha inaugurat la connexió dels barris de Can Ram i Can Vila amb la C-251 a través de Sant Joan de Sanata

Dimecres, 22 de gener de 2014

Aquest dimecres 22 de gener, Martí Pujol, alcalde de Llinars del Vallès; Maria Lluïsa Berdala, alcaldessa de Sant Antoni; i Martí Artalejo Ferrer, alcalde de Sant Pere de Vilamajor acompanyats del president del Consell Comarcal del Vallès Oriental, José Orive, i del director general d’Administració Local de la Generalitat de Catalunya, Jordi Souto han inaugurat la connexió dels barris de Can Ram i Can Vila amb la C-251 a través de Sant Joan de Sanata.

 

Amb la realització d’aquesta connexió, els barris de l’est de Sant Pere de Vilamajor tenen finalment un accés directe a la carretera i una sortida d’emergència en cas d’incendi i/o evacuació.

 

Projecte de Can Ram a la C-251 per Sanata

Per millorar la comunicació, però també la seguretat en cas d’evacuació, dels barris de Can Vila i de Can Ram, els ajuntaments de Llinars del Vallès, Sant Antoni i Sant Pere de Vilamajor van acordar fer les obres necessàries per arranjar una sortida dels barris de Can Vila i de Can Ram que doni accés directe la carretera C-251 i C-35, de Llinars del Vallès a Vilalba Sasserra, pel veïnat de Sanata.


El projecte d’obres acordat pels tres consistoris ha comprès asfaltar la continuació del carrer Rosa Sensat del barri de Can Ram i el camí que transcorre pel turó de les Formigues i per la carena  fins a can Cases, després baixant pel sot de can Diviu, passant per la fàbrica de fustes MAFOSA fins a la carretera C-251, en el seu enllaç amb la C-35.

 


Canvis de sentit de circulació en alguns carrers del barri de Can Ram.

Ateses les obres d'asfaltat del camí de Sanata que comunica els barris de Can Ram i de Can Vila amb la carretera C-251, per tal de racionalitzar la mobilitat, es modificaran la senyalització i els sentits de circulació d'alguns carrers del barri, així com també s'instal•laran reductors de velocitat per augmentar la seguretat viària.


Els carrers afectats seran els següents:


• El tram del carrer Pompeu Fabra, entre el carrer Enric Morera i el carrer Vidal i Barraquer, passa a ser d'un sol sentit de circulació, direcció Sanata.
• El carrer Enric Morera passa a ser d'un sol sentit, direcció Can Vila.
• El carrer Rubió i Ors passa a ser d'un sol sentit, direcció Sanata.
• El carrer Menorca i el tram del carrer Doctor Trueta, entre el C/ Menorca i el carrer Pompeu Fabra, passa a ser d'un sol sentit, direcció Can Vila.


 

Darrera actualització: 1.12.2017 | 14:22