Un any més, Sant Pere de Vilamajor va estar present a la Fira de Sant Isidre en un estant a la zona del parc de l'Onze de Setembre de Cardedeu durant els dies 13, 14, 15 i 16 de maig. Els nombrosos visitants van poder conèixer la oferta turística de Sant Pere de Vilamajor, rutes, festes, visites guiades, patrimoni... De fet, el centre d'informació de la Mongia de Vilamajor es va traslladar durant el llarg cap de setmana en l'estand municipal.
Una de les activitats que més va cridar l'atenció als visitants foren les batalles d'espases i les representacions teatrals de l'obra de la festa medieval que van organitzar l'Associació Vilamagore Medieval. L'estand estava ambientat en el Vilamagore i molta gent es va informar sobre la festa que se celebrarà els dies 1, 2 i 3 de juliol. També molts visitants es van interessar en fer de voluntaris de la festa.
Malgrat la pluja d'algunes de les tardes, l'afluència de gent va ser molt gran, especialment el dilluns que era festiu a tot Catalunya. L'Ajuntament fa una valoració molt positiva de l'experiència i es preveu repetir-la els propers anys.