Premi Mestres 68 atorgat a l'escola Vilamagore

Divendres, 19 de juny de 2015

El passat 22 de Maig l’Escola Vilamagore del nostre Poble va rebre el premi concedit pel jurat dels XXI Premi Mestres 68, vinculat a Rosa Sensat, en la seva modalitat institucional com a reconeixement de la tasca desenvolupada en el món de l’educació.

 

L’Escola ha estat seleccionada pel jurat per la il.lusió i l’exemple donat amb el seu treball per renovar l’educació en base a una filosofia educativa innovadora que l’ha convertit en un clar exemple d’escola activa, reflexiva i crítica.

 

En el mateix acte també es van lliurar premis en altres modalitats a Roser Batllori i Obiols, Miquel Martí i Solé i a Joan Barril i Cuxart a títol pòstum.

Aquest premi serveix per valorar l’acció i realitat professional d’una Escola, d’un equip, d’un Projecte i d’una Comunitat que ha permès deixar petjada de la seva tasca pedagògica, esdevenint un referent del món educatiu a Catalunya.

 

Volem reflectir l’orgull de l’equip de mestres que estan orgullosos que aquest premi reconegui la feina realitzada durant aquests 10 anys a l’Escola Vilamagore.

Darrera actualització: 1.12.2017 | 14:28