Com haureu vist al pasar per l’entrada de Faldes, des de fa uns dies a principis d’abril ja estaven al final de Les Pungoles, s’està duent a terme la canalització de les canonades que pujaran l’aigua en alta, al dipòsit nou de Faldes, just després de Setmana Santa, ja eren a la cruïlla de la carretera amb l’entrada de Faldes.
Això permetrà a Sant Pere de Vilamajor, quan sigui l’obra acabada, junt amb la construcció del dipòsit, una molt bona millora en el subministrament i qualitat de l’aigua, ja que al tenir una entrada mes d’aigua, que actualment ens arriba des de Palautordera al primer dipòsit, que està situat a Can Vila, i des d’allà l’hem de traslladar als diferent dipòsits del Municipi (Vallserena, Can Derrocada, Faldes i el Centre.
Aquesta portada d’aigua, es fa després de la millora ja feta fa molt poc a Faldes, que va consistir en posar claus de pas a varis llocs del barri, per tal de no haver de tallar l’aigua a tothom quan s’havia de fer algun servei, ja fos de manteniment o d’avaria.
També, i aprofitant l’ocasió, es farà un altra millora, ja que es va demanar a Aigües de Catalunya, per que els veïns del camí que va des de la carretera a les Pungoles, que ara no tenen aigua, en puguin tenir, i es farà en breu, després que ATLL hagi acabat les seves obres, ja que tècnicament no es viable fer-ho junts.
D’aquest amanera, quan tota l’obra estigui acabada, al tenir un dipòsit de 1.000 m3 per a distribuir a la resta de dipòsits que ho necessitin, la manca d’aigua a Sant Pere, en temps puntuals com a l’estiu no serà tant preocupant, ja que fins ara s’ha hagut de portar camions d’aigua als diferents dipòsits quan ha fet falta.
Preguem als veïns disculpin les molèsties que aquesta obra amb els talls puntuals de carrers i accessos puguin causar, però de ben segur que quan estigui acabat tots ens gaudirem de la millora.