Des de l’ajuntament estem promovent els voluntaris mediambientals per tal de col·laborar amb ADF, Protecció Civil i informadors mediambientals.
El passat dissabte 31 d'agost es va celebrar una sessió informativa amb membres d’aquestes entitats per explicar la funció d’aquest grup de voluntaris, on tothom podrà formar part dins de les seves possibilitats, assumint cadascú el compromís que pugui. Per a totes les persones que no vareu poder assistir i hi estigueu interessades, a continuació trobareu les tasques definides de cada grup i un formulari d'inscripció.
Protecció Civil: Es un servei públic destinat a la protecció física de les persones i dels béns, en situació de risc col·lectiu o calamitat pública. La protecció civil participa en les grans emergències i també en la gestió del risc quotidià quan és necessària la coordinació entre diferents organismes. Col·laborem en el :
Que fa l’ADF: Les Agrupacions de Defensa Forestal (ADF) tenen com a finalitat la prevenció i la lluita contra els incendis forestals. Els objectius són:
Que fa el grup de voluntaris de custodia del patrimoni natural A partir de les activitats particulars o de grup que es realitzen en l’entorn natural:
Us podeu apuntar al grup de voluntaris/es mediambientals al següent enllaç: https://forms.gle/1evWzxD3cYdDYdc47