Per tal de millorar encara més els canals de comunicació entre els veïns i l’Ajuntament, s’ha obert a la pàgina web municipal un espai on els ciutadans poden informar directament als serveis tècnics de qualsevol incidència en l’enllumenat públic del municipi que hagin pogut veure (des d’un fanal caigut, a una bombeta que fa pampallugues o tota una zona urbana sense llum). La informació es canalitzarà als serveis tècnics i, un cop resolta, s’informarà al ciutadà que l’ha detectada de com s’ha resolt. L'accés a aquest formulari web és molt senzill, ja que s'hi pot accedir fàcilment des d'un banner des de la pàgina principal de l'Aluntament. Aquest nou canal s’afegeix als que ja funcionaven actualment com el telèfon de l’ajuntament (938450008), el correu electrònic ( ajuntament@vilamajor.cat), la línia directa amb l’alcalde o presencialment a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC). Des del passat 1 de maig s'ha implantat un nou sistema de gestió d'incidències amb l'objectiu de millorar l’eficiència dels canals interns per tal que el temps de reparació es redueixi al mínim imprescindible. D'aquesta manera, es canalitzen totes les incidències que han pogut detectar tant la vigilància municipal com els veïns des de qualsevol canal (presencialment, telèfon, internet, via directa amb l'alcalde...) en un únic canal de comunicació cap als serveis tècnics. Amb aquest nou sitema, cada avís queda registrat i se n'assegura la traçabilitat, de manera que es pot gestionar els dies que es tarda a resoldre cada averia i es pot informar de l'estat de la incidència tant al ciutadà, com als serveis tècnics com al Govern Municipal. El Govern Municipal agraeix el suport dels veïns per a millorar aquest servei bàsic.
Per tal de millorar encara més els canals de comunicació entre els veïns i l’Ajuntament, s’ha obert a la pàgina web municipal un espai on els ciutadans poden informar directament als serveis tècnics de qualsevol incidència en l’enllumenat públic del municipi que hagin pogut veure (des d’un fanal caigut, a una bombeta que fa pampallugues o tota una zona urbana sense llum). La informació es canalitzarà als serveis tècnics i, un cop resolta, s’informarà al ciutadà que l’ha detectada de com s’ha resolt.
L'accés a aquest formulari web és molt senzill, ja que s'hi pot accedir fàcilment des d'un banner des de la pàgina principal de l'Aluntament.
Aquest nou canal s’afegeix als que ja funcionaven actualment com el telèfon de l’ajuntament (938450008), el correu electrònic ( ajuntament@vilamajor.cat), la línia directa amb l’alcalde o presencialment a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC).
Des del passat 1 de maig s'ha implantat un nou sistema de gestió d'incidències amb l'objectiu de millorar l’eficiència dels canals interns per tal que el temps de reparació es redueixi al mínim imprescindible. D'aquesta manera, es canalitzen totes les incidències que han pogut detectar tant la vigilància municipal com els veïns des de qualsevol canal (presencialment, telèfon, internet, via directa amb l'alcalde...) en un únic canal de comunicació cap als serveis tècnics. Amb aquest nou sitema, cada avís queda registrat i se n'assegura la traçabilitat, de manera que es pot gestionar els dies que es tarda a resoldre cada averia i es pot informar de l'estat de la incidència tant al ciutadà, com als serveis tècnics com al Govern Municipal.
El Govern Municipal agraeix el suport dels veïns per a millorar aquest servei bàsic.