L’Ajuntament ja ha repartit les targetes moneder amb les ajudes de les beques menjador per garantir l’aliment als infants més vulnerables.
A continuació trobareu un FAQS, sobre l'ús de les targetes
Ja tinc la targeta. L’he d’activar?
-No, la targeta ja ve activada i preparada per ser utilitzada.
Amb quin saldo ve carregada la targeta?
-Les targetes venen carregades amb un saldo inicial de 40€. En cas d’allargar-se el tancament dels centres, se us recarregarà automàticament a raó de 4€ per dia de tancament dels centres.
Quin import puc pagar amb la targeta?
-L’import que tingueu disponible a cada moment, si es fa una compra superior donarà un error al datàfon.
Com puc saber el saldo que tinc disponible a la targeta?
-Pots consultar el saldo i moviments de manera gratuïta a qualsevol caixer de CaixaBank i mitjançant la web www.moneytopay.com > Altres gestions de la meva targeta > Consulta de saldo i moviments.
Si l’import de la compra és superior al saldo disponible, què puc fer?
-Demana a l’establiment que et fraccioni la compra en 2 pagaments, un del saldo disponible que podràs pagar amb aquesta targeta i la resta la pots pagar amb metàl·lic o amb una altra targeta.
El datàfon m’ha demanat un PIN i no en tinc cap. Què he de fer?
-Prem directament la tecla verda del datàfon i el pagament es validarà.
El datàfon em mostra un error: Codi Error 104. Què vol dir?
-És un error de classificació de comerç, vol dir que no és un comerç d’alimentació i per tant no es pot procedir amb la compra.
Puc treure els diners del saldo a un caixer?
-No, l’ús de les targetes és exclusivament per compres de productes bàsics a qualsevol establiment d’alimentació.
Fins quan puc utilitzar la targeta?
-Les targetes tenen un període de caducitat d’un any, per tant, pots gastar el saldo durant tot aquest període.
Quan es faci la recàrrega, el saldo ha de ser 0?
-No, el saldo és acumulable a les properes recàrregues que es facin.
He exhaurit el saldo de la targeta. La puc llençar?
-No, es recarregarà automàticament quan es perllongui l’estat d’alarma.
Tinc una incidència durant el pagament que no apareix a aquesta llista, què puc fer?
-Truca a l’Atenció al Client de CaixaBank al 900 404 090. Quan et demani el DNI facilita el codi que apareix davant de la targeta i que comença per DE