L'Ajuntament ja disposa d'una nova centraleta telefònica que racionalitza i agilitza les comunicacions amb el consistori

Dimecres, 23 de gener de 2008

L'Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor ja disposa d'una nova centraleta telefònica que permetrà augmentar el nombre de línies municipals per atendre al ciutadà. A partir d'ara, quan es marqui el número de l'Ajuntament (938450008) ens demanarà quina gestió desitgem fer per passar-nos al Departament directament i estalviar-nos passos i filtres i agilitzar, d'aquesta forma, les comunicacions.

 

Extensió 1 - Atenció al ciutadà

Extensió 2 - Secretaria, registre i padró d'habitants

Extensió 3 - Urbanisme, obres i activitats

Extensió 4 - Hisenda i comptabilitat

Extensió 5 - Cultura i participació ciutadana

Extensió 6 - Alcaldia i regidories

 

Si segueix esperant, l'atendrà el servei d'Atenció al Ciutadà

 

Aquest servei només està en funcionament en hores d'atenció al ciutadà, de dilluns a divendres 8:15h a 14h i els dilluns i dijous, també de 16:30 a 19h. 

 

Darrera actualització: 1.12.2017 | 13:55