L'Ajuntament ja disposa d'una nova centraleta telefònica que racionalitza i agilitza les comunicacions amb el consistori
L'Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor ja disposa d'una nova centraleta telefònica que permetrà augmentar el nombre de lÃnies municipals per atendre al ciutadà . A partir d'ara, quan es marqui el número de l'Ajuntament (938450008) ens demanarà quina gestió desitgem fer per passar-nos al Departament directament i estalviar-nos passos i filtres i agilitzar, d'aquesta forma, les comunicacions.
Extensió 1 - Atenció al ciutadÃ
Extensió 2 - Secretaria, registre i padró d'habitants
Extensió 3 - Urbanisme, obres i activitats
Extensió 4 - Hisenda i comptabilitat
Extensió 5 - Cultura i participació ciutadana
Extensió 6 - Alcaldia i regidories
Si segueix esperant, l'atendrà el servei d'Atenció al CiutadÃ
Aquest servei només està en funcionament en hores d'atenció al ciutadà , de dilluns a divendres 8:15h a 14h i els dilluns i dijous, també de 16:30 a 19h.