L’Ajuntament agilitza els trà mits per obtenir un certificat de padró de forma immediata i sense necessitat de desplaçar-se
L’Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor està treballant per agilitzar els tràmits administratius i reduir els temps d’espera per rebre resposta de l’administració. Un dels darrers avenços és la recent integració del gestor informàtic municipal amb el padró d’habitants. A partir d’ara, els ciutadans que, a través de la Seu Electrònica, demanin un volant o un certificat d’empadronament l’obtindran de forma immediata, en el mateix moment de demanar-lo, sense necessitat de desplaçar-se.
Fins ara aquest tràmit es feia de forma manual i podia trigar entre un dia i una setmana.
Per fer-ho a través de la Seu electrònica és imprescindible tenir certificat digital. S’hi accedeix des del baner existent a la pàgina web de l’Ajuntament o fent ús del següent enllaç.
Un cop s’hagi accedit, s’ha de clicar la icona “Padró d’habitants” de l’apartat “Serveis electrònics”.
Aquest tràmit també es pot continuar fent presencialment a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament.