Per millorar la comunicació, però també la seguretat en cas d’evacuació, dels barris de Can Vila i de Can Ram, els ajuntaments de Llinars del Vallès, Sant Antoni i Sant Pere de Vilamajor han acordat fer les obres necessàries per arranjar una sortida dels barris de Can Vila i de Can Ram que doni accés directe la carretera C-251 i C-35, de Llinars del Vallès a Vilalba Sasserra, pel veïnat de Sanata.
El projecte d’obres acordat pels tres consistoris comprèn asfaltar la continuació del carrer Rosa Sensat del barri de Can Ram i el camí que transcorre pel turó de les Formigues i per la carena fins a can Cases, després baixant pel sot de can Diviu, passant per la fàbrica de fustes MAFOSA fins a la carretera C-251, en el seu enllaç amb la C-35.
El projecte consta de dues fases. La primera, que s’iniciarà ja aquest 2013 suposa l’asfalt del camí des de Can Ram fins a Can Cases. Aquest tram es financia amb una subvenció de la Generalitat d’uns 90.000 euros. La resta es finançarà amb recursos municipals (un 50% Llinars, un 25% Sant Antoni i un 25% Sant Pere). Per tal de poder fer front aquesta despesa el Ple de l’Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor va aprovar el passat 26 de setembre modificar el pressupost 2013 per incloure una partida d’inversió per aquest projecte d’uns 26.000 euros.
La segona fase és el tram des de la granja de can Cases fins a l'enllaç amb la carretera C-251) i anirà a càrrec del pressupost municipal de Llinars del Vallès.
Amb la realització d’aquesta connexió, els barris de l’est de Sant Pere de Vilamajor tindran finalment un accés directe a la carretera i una sortida d’emergència en cas d’incendi i/o evacuació.
Millora del pas de la Farinera. A més a més, els ajuntaments de Sant Antoni i de Sant Pere de Vilamajor han acordat arranjar també la principal sortida dels barris de Can Vila, Can Ram i Vallserena cap a la carretera BP-5107 (Sant Antoni), conegut com el Pas de la Farinera. Actualment és utilitzat per uns 5.000 vehicles diaris.
El projecte contempla reformar i ampliar la calçada del camí en el tram que va des del carrer del Camp del Puig fins al pont de la riera de Vallserena. A més, també es preveu urbanitzar una vorera d'una amplada d'uns 2 metres que permeti el pas segur per aquelles persones que es desplacen a peu fins al nucli urbà de Sant Antoni. Una altra de les millores previstes en el projecte és la renovació de la il·luminació vial, alhora que també s'instal·laran reductors de velocitat als accessos dels barris de Vallserena i de Can Vila.
El projecte de les obres ja està aprovat i en aquests moments els dos ajuntaments estan buscant finançament per a poder fer les obres el 2014, les quals aniran un 50% a càrrec de cada ajuntament.