El Servei de suport a la creació i consolidació d'empreses de l'Ajuntament de Cardedeu ha preparat dues edicions del curs Com elaborar un pla d'empresa, adreçat a aquelles persones amb una idea de negoci i amb ganes d'emprendre: la primera edició del curs se celebrarà del 21 al 30 de novembre, i la segona del 12 al 21 de desembre.
Al curs s'analitzaran tots aquells temes a tenir en compte a l'hora de crear una empresa, la importància que té l'elaboració d'un pla d'empresa abans de tirar endavant el projecte i s'explicarà com analitzar la viabilitat d'un negoci. El curs és totalment gratuït.
Programa:
• L'emprenedor i la idea empresarial
• El producte o el servei
• Estudi de mercat i pla de màrqueting
• L'organització
• El pla financer
Les dues edicions es faran al Centre de Suport Empresarial i Tecnològic de Cardedeu (CSETC), al carrer Jaume Vilaseca, 23.
Inscripcions:
Carmina Heredero
emprenedors@cardedeu.cat
Tel. 93 844 40 04 ext. 239
Més informació edició novembre http://www.cardedeu.cat/public/agenda-dia/2011-11-21/
Més informació edició desembre http://www.cardedeu.cat/public/agenda-dia/2011-12-12/
Més informació i inscripcions:
Tècnica de Promoció Econòmica | Serveis Econòmics
Ajuntament de Cardedeu | plaça de Sant Joan, 1
Tel. 93 844 40 04 - Ext. 239
Fax. 93871 14 77
www.cardedeu.cat