El passat 25 de gener, una ventada va fer caure el gegant de Sant Pere de Vilamajor mentre estava participant a la cercavila de la trobada de gegants de Gualba. Amb la caiguda, el gegant es va trencar la mà, la clau de fusta de Sant Pere i es va fer danys al nas i als ulls. També es va fer alguns forats a la barbeta, corona i cintura i un estrip a la roba. La sort va voler que el cap de colla, l'Albert Climent, estigués vigilant la geganta Loreto i la va poder agafar mentre queia i no es va fer cap dany. Afortunadament ningú va prendre mal.
Gràcies al suport de l'Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor, la colla gegantera ha restaurat el gegant i li ha confeccionat un vestit nou que ha estat estrenat durant la Festa Major de Sant Antoni, el passat dijous 20 d'agost i també aquest diumenge 23 a la Festa Major del poble del Montseny. El nou vestit ha mantingut el disseny general que sempre ha dut l'Alfons: vestit vermell i capa negra.
Durant aquests mesos també es va rehabilitar el gegantó Quico, que va canviar el color de la camisa pel seu color preferit, el vermell, i ja es va estrenar pel passat aplec de Sant Elies.