El darrer concert del cicle de concerts d'estiu a l'església de Sant Pere de Vilamajor no serà en un dissabte, sinó la vígilia de la Diada Nacional de Catalunya, el dilluns 10 de setembre de 2012. Per concloure el cicle, se celebrarà un concert del quartet de corda Jadin.
El Quartet Jadin sorgeix de l'amistat d'aquests quatre joves intèrprets en el si de l'Escola Superior de Música de Catalunya (ESMuC) l'any 2009, on estudien sota la tutela del Quartet Casals. Per a completar la seva formació, han rebut lliçons de diversos mestres com Gerhard Schulz (ex- Alban Berg Quartett), el violista Yuval Gotlibovich, el violinista Emilio Moreno i el clarinetista Lorenzo Coppola, experts en interpretació històrica; així com per part dels membres de l' Endellion Quartet, del Cuarteto Quiroga i del Vogler Quartett.
Han col·laborat activament amb els compositors Håvard Enstad, Joan Saura i el tàndem Nikos Stavropoulos/ Kingsley Ash, amb els quals van obtenir el premi NEMart Award 2010 gràcies al projecte "Livecell".Finalistes a la XVIa edició del concurs L'Arjau (2011), han actuat dins el festival Mercat de les Flors 2010, als cicles de la Fundació Mas i Mas i la Vil•la Museu Pau Casals, a la sala ArteBar La Latina, a Madrid, a més de diversos centres cívics i auditoris arreu de Catalunya. Sel·leccionats com a artistes residents al Centre d'Art de La Rectoria per a l'estiu 2012, entre els seus projectes destaquen la participació activa al Chamber Music Campus de Weikersheim, Alemanya, i el concert que oferiràn a l'Auditori de Barcelona, dins del cicle de l'ESMuC 2012/2013.
El concert. El concert es realitza a l'interior de l'església de Sant Pere de Vilamajor, un temple gòtico-reneixentista del segle XVII. L'hora d'inici serà a les 20:30h i el preu de l'entrada és de 8 euros i, en el cas de ser membres de l'associació la Clau de Mi Bemoll es rebaixa a 7 euros. A la mitja part, es servirà cava fresc gentilesa del restaurant Can Pau.