El 25 de juliol la Mongia us convida a la presentació de la revista "Vallesos" i a la visita teatralitzada de "Confidències d'una reina"

Dimarts, 15 de juliol de 2014

La Mongia de Vilamajor et convida a la presentació de la revista "Vallesos" a Sant Pere de Vilamajor el proper 25 de juliol de 2014 a les 18:30h al punt d'informació (C/Església, 3). Anirà a càrrec del director de la revista, Sr. Vicenç Relats, i del seu editor, Sr. Ramon Vilageliu.

 

A continuació, cap a les 19:30h, se celebrarà una visita guiada i teatralitzada pels racons del llibre "Confidències d'una reina". La visita anirà a càrrec de l'autora del llibre, Teresa Sagrera, i del coordinador de la Mongia, Higini Herrero.

 

Durant el recorregut, s'aniran troban alguns dels personatges de la novel·la com el comte de Barcelona Ramon Berenguer IV, la reina Peronella, la dida Loreto, el batlle Roig, el cuiner Grau o el comte de Provença Ramon Berenguer.

 

La ruta és de dificultat baixa, gratuïta i apta per a tots els públics. Es visitarà el centre històric de Vilamajor i els boscos propers. La durada de la ruta és aproximadament de dues hores.

 

 

HORARI

18:30h presentació de la revista "Els Vallesos" 
19:30h visita guiada "Confidències d'una reina"

 

LLOC 

La Mongia de Vilamajor 
Punt d'informació 
C/Església, 3 
08458 - Sant Pere de Vilamajor

 

PREU

Gratuït

Darrera actualització: 1.12.2017 | 14:23