Correus ha començat a patir un notable empitjorament en el servei, tant en el repartiment com en l'atenció a l'usuari de les oficines

Dilluns, 26 de maig de 2008

Benvolguts/des veïns/nes,

 

A principis del mes d’abril l’ajuntament va rebre un escrit de Correos on se’ns informava de la nova reestrucutració organitzativa de les oficines de Sant Antoni i Sant Pere de Vilamajor que farien possible una notable millora en el servei. En aquest escrit es convidava l’ajuntament a posar-ho en coneixement de tots els usuraris cosa que, de forma inmediata i amb certa satisfacció, es va fer.

 

Des de l’Ajuntament sentim vergonya aliena i us hem de demanar disculpes pel fet que, paral·lelament al lliurament d’aquesta notificació tots els veïns i veines de Sant Pere de Vilamajo  hem començat a patir un notable empitjorament en el servei, tant en el repartiment com en l’atenció a l’usuari de les oficines.

 

El passat dia 14 de maig vam enviar a Correos un altre escrit de queixa mitjançant correu electrònic on els fèiem saber que el proper pas per part nostre és dirigir-nos, juntament amb altres municipis que pateixen el mateix mal servei de correus, primer al Defensor del Poble i després a la Delegació del Govern a Catalunya.

 

En aquesta lluita que portem, doncs, no hem de defallir i hem de continuar enviant queixes, per tant, us convidem a entrar a la pàgina web de Correos i deixar constància de forma individual. Trobareu el link de queixes a la pàgina web de l’ajuntament, a temes destacats.

 

No dubteu que des del vostre ajuntament donarem tots els passos que siguin necessaris perquè finalment ens donin una solució definitiva al problema.

 

Rebeu una cordial salutació,

 

Navidad Nevado García

Regidora de Règim intern, coordinació i RRHH

 

Darrera actualització: 1.12.2017 | 13:56