CORREOS reconeix el mal servei que ofereix al municipi, anuncia que redactarà un Estudi de Millora del Servei i obre una borsa de treball
Després de les reiterades queixes a l'empresa CORREOS pel mal servei que està oferint al municipi, la Direcció Territorial de Catalunya de CORREOS s'ha reunit amb l'alcalde, el regidor de Serveis i la regidora de Coordinació per tal d'acordar com resoldre les incidències que reiteradament s'han quiexat els veïns i l'ajuntament.
CORREOS ha reconegut les deficiències del servei i ha anunciat un Estudi de Millora del Servei per a resoldre el tema. Aixà mateix, la direcció de l'oficina de Sant Antoni, de la que depen Sant Pere de Vilamajor, ha notificat unes primeres mesures correctores encaminades a millorar el servei:
- Canviar la persona d'atenció al públic
- Disposar d'una persona amb més experiència per fer el repartiment
- Garantir el repartiment domiciliari a les cases de les Faldes, Can Derrocada i el Nucli dues vegades cada setmana i als barris de Can Vila i Can Ram, una vegada cada setmana
- Garantir la sortida de correu a l'exterior cada dia.
CORREOS també obre una borsa de treball per a si alguna persona coneixedora del municipi vulgui treballar de carter a Sant Pere de Vilamajor fent substitucions a les baixes puntuals del personal ordinari.
>>>> Els interessats heu d'enviar les vostres dades de contacte i formació a ajuntament@vilamajor.cat