Oficina d'informació i defensa del consumidor

La Secció de Consum de la Diputació de Barcelona col·labora amb els ajuntaments en el desenvolupament de polítiques de defensa dels drets de la ciutadania en l’àmbit de consum i programes per promoure en la societat i en l’Administració actituds de consum responsable.

L’Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor disposa d’un servei de tramitació de denúncies i reclamacions de consumidors que s’adrecen a la secció de Salut pública i consum de la Diputació de Barcelona. L’usuari s’ha dirigir personalment a les oficines de l’Ajuntament, preferentment amb la documentació en què constin les dades de l’organització de la qual vol fer la reclamació, així com factures o rebuts, contractes o altre tipus de documentació.

A les oficines de l’Ajuntament s’emplena un formulari amb el qual es transmet la incidència a l’Oficina de Consum de la Diputació de Barcelona. A partir d’aquest moment, és aquest servei el que s’encarrega de fer els tràmits pertinents i donar resposta al ciutadà sobre la seva reclamació.

També es pot fer el tràmit des de la seu electònica mitjantçant una instància general.

 

 

HORARI

  • de dilluns a divendres 09:00 a 14 hores 
  • i dilluns de 16:30 a 19:00 hores (excepte els mesos de juliol i agost)

QUI EL GESTIONA

Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor

ADREÇA C/ Nou, 26

TELÈFON 938 450 008

FAX 938 452 059

a/e: ajuntament@vilamajor.cat

Web: www.vilamajor.cat

Ajuntament - Casa de la Vila

Nou, 26 - 08458 Sant Pere de Vilamajor
Telèfon: 938450008
Fax: 938452059
Adreça electrònica: ajuntament@vilamajor.cat
Horari:  
de dilluns a divendres de 9h a 14h
i de 15 de setembre a 15 de juny, també a les tardes dels dilluns i dijous de 16:30h a 19h
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 27.03.2024 | 12:34